Kalendarze na lodówkę
Kalendarze mają wiele zalet, przede wszystkim wyróżniają się niską ceną i powszechnym wykorzystaniem w biurze czy w domu. Obecnie na rynku występuje ogromna liczba różnorodnych kalendarzy, każdy z nich o innym zastosowaniu. Wśród nich można wyróżnić, niezastąpione kalendarze na lodówkę, które przyciągają uwagę wielu klientów.
Kalendarze na lodówkę są bardzo praktycznym gadżetem, który doskonale sprawdzi się również jako reklama Twojej firmy. To doskonałe rozwiązanie dla marek, które przede wszystkim stawiają na stałą relację z klientem. Dodatkowo kalendarz na lodówkę przypomina użytkownikom o ważnym spotkaniu czy wydarzeniu. Umieszczony w miejscu widocznym dla wszystkich, nie umknie niczyjej uwadze.
Kalendarze na lodówkę to bardzo proste, a zarazem praktyczne gadżety, które cieszą się dużym zainteresowaniem.
Kalendarz na lodówkę - promocja przez cały rok
Gadżety firmowe to nadal jedna z najpopularniejszych form promowania swojej marki i utrzymywania dobrego kontaktu z klientami. Mimo swoich niedużych rozmiarów kalendarz na lodówkę ma sporo miejsca na umieszczenie logo, danych kontaktowych czy innych ważnych informacji dotyczących firmy. Wysoka jakość i funkcjonalność sprawiają, że kalendarze na lodówkę będą świetną, całoroczną promocją Twojej marki. Wysoka jakość wykonania, a dodatkowo niezwykła funkcjonalność sprawią, że kalendarz na lodówkę z twoim nadrukiem stanie się niesamowitym gadżetem promocyjnym wśród Twoich klientów.
Ciekawa grafika i hasła będą oddziaływać swoim przekazem na użytkownika przez wszystkie dni roku.
Kalendarze na lodówkę - doskonały pomysł na prezent
Kalendarze na lodówkę mogą również posłużyć jako drobny upominek, który możesz wręczyć swojemu kontrahentowi. Taki upominek będzie przypominał mu o Twojej marce przez cały rok. Dodatkowo poprzez to wzbudzisz w nim zaufanie, co przełoży się na większą rozpoznawalność Twojej marki.
Kalendarz na lodówkę doskonale sprawdzi się jako prezent dla Ciebie lub dla bliskiej Ci osoby. Wykonany z niezwykłą dbałością o każdy szczegół z pewnością zachwyci każdą obdarowaną osobę. Spraw komuś radość i podaruj mu wyjątkowy oraz bardzo praktyczny kalendarz na lodówkę.
Sprawdź również: druk kalendarzy
Kalendarze na topie
W ostatnim czasie kalendarze do umieszczenia na lodówce stały się bardzo popularne, a to wszystko dzięki swoim poręcznym rozmiarom. Nadrukowana na nich reklama czy ważne informacje mogą zawsze znajdować się w widocznym miejscu – taki sposób na organizację jest bardzo skuteczny. Ponadto doskonała jakość druku sprawia, że kalendarz powieszony na lodówce staje się funkcjonalną ozdobą, która cieszy oko.
Każdy produkt wykonany jest z materiałów o najwyższej jakości, z dbałością o każdy, nawet najmniejszy szczegół, dzięki czemu bez problemu pozostanie z każdym klientem przez cały rok. Spraw, aby Twoja marka stała się bardziej rozpoznawalna i wybierana przez klientów i wybierz kalendarze na lodówkę z logo Twojej firmy.
Drukarnia KID Wrocław
Profesjonalne usługi introligatorskie
Mimo że obecnie o usługach introligatorskich słyszy się coraz mniej, to nadal takie usługi są dostępne, tylko w innej formie niż kiedyś. Szeroki wachlarz różnorodnych maszyn sprawia, że usługi introligatorskie są dużo prostsze i przede wszystkim szybsze, niż były kiedyś. Nasza pracownia introligatornia Wrocław to miejsce, które przede wszystkim na pierwszym miejscu stawia niesamowitą jakość produktów. Każdy etap usług wykonywany jest z pełnym profesjonalizmem i dokładnością, o każdy szczegół. Dlatego, jeśli zależy Ci na niezwykłych materiałach promocyjnych Twojej firmy, to warto zdecydować się na usługi, które oferuje nasza drukarnia. Oprócz usług introligatorskich możesz znaleźć także różnorodne usługi poligraficzne. Wykonujemy materiały promocyjne takie jak: plakaty, wizytówki czy foldery i broszury. Profesjonalne usługi introligatorskie, które oferuje nasza introligatornia Wrocław, pozwolą wyróżnić się Twojej marce na tle innych. Zatem do dzieła!
Rzetelna firma introligatorska Wrocław
Kiedyś introligatorzy zajmowali się przede wszystkim oprawą książek. Współcześnie zakres tych usług znacznie się poszerzył. Nasi specjaliści zajmują się oprawami i zdobieniami książek, ale również materiałów promocyjnych.
Z racji naszego wieloletniego doświadczenia, umiejętności i wiedzy, którą posiadamy oraz ciągłymi inwestycjami jesteśmy firmą, która cieszy się dużym zainteresowaniem wśród wielu firm. W naszej działalności najważniejsze jest zadowolenie naszych klientów, dlatego w trosce o nich, ciągle poszerzamy nasze usługi, aby każda firma mogła znaleźć u nas coś dla siebie. Dodatkowo zapewniamy terminowość, rzetelność oraz precyzję podczas wykonywania usług introligatorskich. Dokładamy wszelkich starań, aby współpraca z nami przebiegała bezproblemowo i była bardzo przyjemna. Dlatego, jeśli zależy czy na produktach o niezwykłej jakości, a także przyjemnej atmosferze, to zachęcamy do współpracy z nami. Razem sprawimy, że Twoja firma odniesie duży sukces na rynku!
Kompleksowe usługi introligatorskie Wrocław
Przygotowanie różnego rodzaju wydawnictw: książek, magazynów czy katalogów, to bardzo skomplikowany i złożony proces, który obejmuje kilku usług. Tak naprawdę, bez prac i usług introligatorskich proces wydawniczy byłby niemożliwy. Przede wszystkim celem usług introligatorskich jest stworzenie oprawy druku. Co dokładnie wchodzi w zakres tego rodzaju usług? Do zadań introligatora z naszej drukarni należy m.in.:
- Falcowanie- to proces, który polega na składaniu papierowych arkuszy, w taki sposób, aby uzyskać konkretną liczbę stron w określonym formacie.
- Bigowanie- polega na wykonywaniu specjalnych wgnieceń, które ułatwiają pracę w późniejszym etapie, jakim jest zginanie arkuszy.
- Perforowanie- w ten sposób tworzy się m.in. notesy z wyrywanymi kartkami, vouchery czy bony. Produkty te posiadają część, którą można oderwać. Jest to możliwe, dzięki stworzeniu perforacji, czyli niewielkich nacięć.
- Sztancowanie- czyli inaczej wykrawanie, to nadawanie arkuszowi konkretnego kształtu. W tym procesie wykorzystuje się specjalne wykrojniki.
- Foliowanie- to jedna z najbardziej rozpowszechnionych metod uszlachetnienia druku. Za pomocą odpowiedniego kleju łączy się podłoże z folią. Dzięki tej usłudze materiały promocyjne stają się bardziej atrakcyjne wizualnie. Dodatkowo foliowanie zwiększa trwałość wydruku. Oferujemy foliowanie zarówno w macie, jak i w błysku.
- Lakierowanie UV- to jedna z opcji uszlachetnienia wydruków. Stosujemy również lakierowanie UV punktowe.
Oprócz tych prac nasi specjaliści zajmują się również szyciem, klejeniem, wiązaniem czy dziurkowaniem. Każdą z tych czynności wykonujemy z niesamowitą dokładnością, tak aby każdy klient był w pełni zadowolony z naszych usług.
Korzystając z naszych usług, zapewniasz swojej firmie produkty o wysokiej jakości, które będą wyróżniać się ponadprzeciętnym wyglądem i niezwykłą wytrzymałością. Do wykańczania i oprawy druków wykorzystujemy nowoczesne i profesjonalne maszyny introligatorskie, które zapewniają pełną precyzję i niesamowitą jakość.
Usługi poligraficzne Wrocław
Każda firma, która chce być rozpoznawalna i chętnie wybierana przez odbiorców, decyduje się na drukowaną reklamę, która pomaga odnieść sukces danej marce. Jako firma poligraficzna Wrocław oferujemy szeroki wachlarz usług poligraficznych. Wykonujemy m.in. wizytówki, foldery i broszury, kalendarze, a także ulotki. Nasze produkty wykonujemy z niezwykłą starannością i korzystamy z najnowszych technologii, co przekłada się na niesamowitą jakość. Razem możemy sprawić, aby o Twojej marce było głośno. Zapoznaj się z naszą ofertą już teraz!
Skuteczne narzędzie marketingowe- poligrafia
Obecnie istnieje wiele form reklamy, dzięki którym można dotrzeć do potencjalnego klienta. Reklama drukowana to jedna z podstawowych form promocji, która przynosi firmie zamierzone efekty. Materiały poligraficzne, które oferują firmy poligraficzne Wrocław, nadal pozostają głównym sposobem na dystrybucję treści. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, nasza drukarnia oferuje nie tylko druk, ale także wszystkie usługi związane z procesem tworzenia materiałów. Z chęcią doradzimy, zaprojektujemy i stworzymy niezwykłe materiały promocyjne, dzięki którym zyskasz duże grono klientów. W naszej pracy najważniejsze dla nas zadowolenie naszych klientów dlatego dokładamy wszelkich starań, aby współpraca z nami była przyjemna i ciesząca zarówno nas, jak i firmy, które z nami współpracują. Wszystkie projekty realizujemy na czas, bardzo sprawnie, z dbałością o każdy szczegół. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, dlatego, jeśli chcesz wyróżnić się na tle innych firm i zainteresować potencjalnych klientów, to przychodzimy z pomocą.
Na jakie produkty poligraficzne się zdecydować?
Poligrafia Wrocław to usługi, które coraz częściej wybierane są przez firmy, którym zależy na skuteczniej reklamie ich produktów czy usług. Niezależnie od tego, jaką branżą zajmuje się Twoja firma, wizytówki czy ulotki to niezbędny element każdej rozwijającej się marki. Estetycznie wykonane, przyciągające uwagę, zainteresują potencjalnego klienta, który być może dzięki temu będzie chciał skorzystać z usług, jakie oferuje Twoja firma. Reklama drukowana to także oryginalne broszury, w których odbiorca może znaleźć wszystkie najważniejsze informacje dotyczące działalności marki.
Wszystkie produkty wykonujemy na nowoczesnych maszynach offsetowych, dlatego jesteśmy wstanie zadowolić każdego, nawet tego najbardziej wymagającego klienta. Oferujemy zarówno druk kolorowy, jak i akcydensowy. To, który z nich zostanie wybrany, zależy tylko i wyłącznie od indywidualnych preferencji i upodobań klienta. To, co jest dla nas bardzo ważne, to niezwykła trwałość materiałów promocyjnych. Dlatego, aby każdy klient mógł cieszyć się produktami przez długi czas, zabezpieczamy druki zarówno lakierem olejowym, jak i lakierem dyspersyjnym. To sprawia, że materiały naprawdę przez długi czas wyglądają jak nowe.
Praktyczne kalendarze dwudzielne
Mimo że żyjemy w czasach, w których nie wyobrażamy sobie życia bez smartfonów, które na każdym kroku przypominają nam o ważnych wydarzeniach czy spotkaniach, to kalendarze ścienne nadal cieszą się niezwykłym zainteresowaniem. Kalendarze dwudzielne pomogą zorganizować czas i dokładnie zaplanować każde spotkanie, dlatego będą doskonałą opcją do biura. Oferujemy praktyczne kalendarze dwudzielne, które mogą stać się wyjątkowym prezentem od firmy, a także narzędziem reklamowym.
Kalendarze dwudzielne - nośnik reklamy
Kalendarze dwudzielne mają bardzo przejrzysty układ, dzięki czemu ułatwiają planowanie różnych wydarzeń czy wyjazdów. Różnorodność wzorów i kolorów sprawia, że z łatwością można dobrać kalendarz, które idealnie wkomponuje się we wnętrze biura czy mieszkania. Dodatkowo tego rodzaju kalendarze to także doskonały sposób na reklamę firmy. Umieszczone na nim informacje dotyczące Twojej marki, w każdej chwili będą przypominać odbiorcy o Twojej działalności. Obdarowując potencjalnego klienta takim upominkiem wzbudzisz zaufanie i sprawisz, że z pewnością o Tobie nie zapomni. Kalendarze dwudzielne z naszej ofert to przede wszystkim niezawodna jakość oraz estetyczny wygląd.
Sprawdź również: druk kalendarzy
Kalendarze książkowe
Kalendarze książkowe to element, który pomaga w organizacji zarówno życia prywatnego, jak i tego zawodowego. W łatwy sposób możesz zapisać w nim wszystkie swoje cele, a następnie je zrealizować. Dodatkowo taki kalendarz pomoże Ci uporządkować wszystkie sprawy do załatwienia i zadania do wykonania. Razem z nim dokładnie zaplanujesz swój dzień, tydzień czy nawet miesiąc. Kalendarze książkowe to doskonała opcja dla każdego, kto lubi mieć wszystkie istotne rzeczy zapisane, aby o nich nie zapomnieć.
Profesjonalne wykonanie kalendarzy sprawia, że użytkownik będzie mógł cieszyć się każdego dnia z tego solidnego, eleganckiego i niezwykle praktycznego gadżetu.
Sprawdź również: druk kalendarzy
Kalendarze książkowe- wygoda i funkcjonalność
Kalendarze książkowe to produkty, które łączą w sobie kilka zastosowań. Kalendarz może posłużyć jako niezbędny notatnik, książka adresowa czy telefoniczna. Dzięki temu, że znajdziesz w nim obszerne informacje, nie przegapisz imienin bliskich Ci osób. Tego typu kalendarz to wspaniały gadżet, dzięki któremu planowanie czasu, nie będzie już takie trudne, a Ty wszystko będziesz mieć pod kontrolą.
Kalendarz książkowy to doskonały pomysł na prezent dla bliskiej Ci osoby z okazji imienin czy urodzin, a także jako upominek pod choinkę. Jeśli masz swoją firmę, to perfekcyjnie sprawdzi się dla Twoich pracowników czy klientów. Taki upominek to jednocześnie reklama Twojej firmy, która będzie towarzyszyć użytkownikom i przypominać im o Twojej marce przez cały rok.
Różnorodność kalendarzy książkowych pozwala na wybranie odpowiedniego terminarza do wykonywanej pracy, czy też wymogu ilości oferowanego miejsca. Idealny kalendarz to taki, który pasuje do naszej osobowości czy jest w naszym ulubionym kolorze, a także jest estetyczny i ciekawy. To sprawi, że z chęcią każda osoba będzie z niego korzystała.
Rodzaje kalendarzy książkowych. Na jakie z nich warto się zdecydować?
Kalendarze książkowe mogą mieć elegancką i kreatywną formę. Wszystko zależy od potrzeb i gustu klienta. Niektórzy stawiają wręcz na luksusowy wydruk kalendarzy, które doskonale sprawdzają się -w urzędach, biurach korporacyjnych, bankach czy kancelariach prawnych. Inni wybierają spośród wzorów i typów z nutką szaleństwa – świetne rozwiązanie dla agencji marketingowych, artystów czy wedding plannerów.
Jeśli chodzi o przykłady kalendarzy książkowych, mogą one różnić się od siebie układem, formatem, a także okładką. Oczywiście klienci mogą oczekiwać indywidualnej personalizacji wedle własnych, nawet najbardziej nietuzinkowych pomysłów.
„Skonfiguruj” swój kalendarz książkowych
Zamawiając kalendarz książkowy, zawsze należy wskazać kilka jego parametrów technicznych, które nas interesują. Mowa o:
- Układzie – kalendarz książkowy najczęściej ma układ dzienny, układ tygodniowy lub też układ tygodniowo-notesowy. Niektórzy klienci wymyślają własne układy, dostosowując kalendarz do potrzeb firm.
- Formacie – kalendarze książkowe mogą mieć różne formaty od A4 (210 x 297 mm) począwszy, na mniejszym B5 (176 x 247 mm) kończąc. Popularnymi formatami książkowych kalendarzy, są również A5 (148 x 210 mm) oraz B6 (115 x 166 mm).
- Rodzaju okładki – kalendarze książkowe mogą być szyte lub klejone, a ich okładki mogą być miękkie, twarde, a nawet skórzane! W ostatnim przypadku warto stawiać na projekt z wytłoczonym logo. Okładka może również posiadać na swojej powierzchni nadruk UV. W ofercie Drukarni KiD znaleźć można wiele wersji kolorystycznych skórzanych obwolut. Te papierowe – podobnie, jak w przypadku druku książek – mogą mieć szatę graficzną wedle pomysłu klienta.
Kalendarze książkowe z wklejkami reklamowymi? Czas na promocję firmy!
Wydruk kalendarzy książkowych warto połączyć z funkcją reklamową, umieszczając w nich ulotki reklamujące usługi czy produkty firmy. Takie dodatki warto uwzględnić w przypadku druku seryjnego. Ulotki w kalendarzach książkowych najlepiej sprawdzają się wtedy, kiedy chcemy przygotować gadżet reklamowy na targi wystawiennicze czy do dystrybucji wśród klientów i kontrahentów. Zgłoś się do działu graficznego Drukarni KiD, by poznać szczegóły oferty!
Drukarnia KiD Wrocław: miejsce, gdzie powstają najlepsze kalendarze książkowe!
Jeśli chcesz stworzyć spersonalizowany kalendarz książkowy na 2024 rok czy kolejne lata, zapraszamy do współpracy z działem graficznym. Nasi specjaliści proponują klientom piękne szaty graficzne wedle wytycznych oraz z gwarancją uwzględnienia w nich ważnych dla zleceniodawcy logotypów, sloganów czy opisów. Zachęcamy do tworzenia nietuzinkowych kalendarzy książkowych, które doskonale sprawdzają się jako gadżety reklamowe wręczane kontrahentom, klientom i własnym pracownikom. Możemy również zaproponować gotowe szablony wraz z błyskawiczną produkcją w atrakcyjnej cenie i późniejszą dostawą pod wskazany adres! Obsługujemy klientów w naszej wrocławskiej siedzibie, a także we współpracy online.
Drukarnia KID Wrocław
Papier - co powinieneś wiedzieć?
- papier (70-150 g/m2),
- karton (150-600 g/m2),
- tekturę (od 600 g/m2).
Jest to podział wg normy DIN 6730.Ponieważ papier jest bezpośrednim nośnikiem obrazu przeniesionego w trakcie procesu drukowania,to od jego jakości i właściwości zależy w dużej mierze końcowy efekt druku.
Główne cechy jakościowe papieru można podzielić na dwie grupy:
- zapewniające właściwy przebieg procesu drukowania,
- wpływające i wyznaczające końcową jakość odbitki.
Z jednej strony zastosowany do drukowania papier powinien gwarantować prawidłowe przechodzenie arkusza przez maszynę przy wysokich prędkościach drukowania i nie powodować lub nie sprzyjać powstawaniu problemów. Do tego typu właściwości należą:
stabilność wymiarowa papieru, odporność na deformacje, spoistość powierzchni, skłonność do zrywania i pylenia, wilgotność oraz kwasowość. Z drugiej strony papier powinien posiadać właściwości gwarantujące wysoką jakość końcową wydruku. Należą do nich takie cechy jak np. gramatura, gładkość lub szorstkość powierzchni, połysk lub efekt matowości, chłonność, nieprzezroczystość i stopień białości. Specyficzne właściwości papieru zależą od procesu jego produkcji, zastosowanych surowców i środków pomocniczych, metod ich przetwarzania oraz uszlachetniania i wykończania powierzchni. Głównym składnikiem papieru są włókna celulozowe, które pozyskuje się w znacznej mierze z drewna. W zależności od jego rodzaju włókna posiadają zróżnicowaną charakterystykę. Drzewa iglaste typu sosna, świerk, jodła dostarczają włókien, które są stosunkowo długie (do 3 mm) i powodują, że papier ma lepszą wytrzymałość mechaniczną. Natomiast drzewa liściaste, np. brzoza, topola są źródłem włókien krótszych (do1 mm), które powodują, że powierzchnię papieru można lepiej wygładzić i jest on pulchniejszy. Do produkcji stosuje się między innymi także makulaturę, włókna zwierzęce, substancje nieorganiczne. Właściwości papieru zależą od rodzaju masy włóknistej. Wpływ na jego jakość mają jednak w dużej mierze zastosowane substancje pomocnicze takie jak wypełniacze, kleje, podbarwiacze i wybielacze optyczne.
Wypełniacze mają za zadanie wypełnienie przestrzeni pomiędzy włóknami i wygładzają nierówności jego powierzchni. Podnoszą ogólną gładkość papieru i stopień jego bieli. Im większa jest zawartość wypełniaczy, tym papier jest bardziej miękki, posiada większą nieprzezroczystość i mniejszą skłonność do przebijania farby na drugą stronę. Natomiast obniża się jego zwartość i zwiększa skłonność do pylenia. Z tego powodu zawartości wypełniaczy nie można nadmiernie zwiększać, choć są one tańsze niż włókna celulozowe. Ostatnio najczęściej jako wypełniacz stosuje się węglan wapnia, który powoduje również neutralność wartości pH powłoki i eliminuje problemy związane z nadmierną jego kwasowością (opóźnianie procesu schnięcia, zakwaszanie roztworu zwilżającego itp.). Zwiększa jednak podatność powierzchni papieru na ścieranie i może powodować karbonizację druków. Są to najczęściej substancje syntetyczne lub żywiczne, przy czym stosowanie klejów syntetycznychzapewnia lepszą odporność papieru na proces starzenia i żółknięcia. Papiery mogą być zaklejane w masie lub też powierzchniowo. Zaklejanie papierów ma również ogromny wpływ na spoistość powierzchni i skłonność do wyrywania włókien z ich powierzchni.
Podbarwiacze i wybielacze optyczne dodaje się w celu nadania papierom odpowiedniej barwy. Pigmenty stosuje się najczęściej w produkcji papierów naturalnych niepowlekanych, dodaje się je jednak również do papierów białych w celu uzyskania lekkiego podbarwienia. Wrażenie optyczne wysokiej bieli i jasności powoduje dodatek wybielaczy optycznych, ponieważ przekształcają one promienie UV w światło widzialne, co powoduje dodatkową reemisję światła. Wpływ na jakość papieru ma również metoda jego produkcji. Pierwszym etapem jest wytwarzanie masy włóknistej. Powstaje ona na drodze odpowiedniej obróbki surowego materiału i jego rozwłóknienia.
Można ją pozyskiwać na 3 rożne sposoby:
- mechanicznie przez ścieranie,
- termomechanicznie przez mechaniczne rozwłóknianie w podwyższonej temperaturze i w obecności pary wodnej,
- chemicznie przez zastosowanie alkalicznych lub zasadowych środków chemicznych.
Przy wytwarzaniu masy włóknistej metody te można ze sobą łączyć. W zależności od sposobu przygotowania masy gotowe papiery różnią się stopniem swojej bieli i przezroczystości, a także trwałością.Następnie masę poddaje się mieleniu, które powoduje nie tylko rozdrobnienie włókien, ale nadaje im również większą plastyczność, giętkość i zwiększa ich objętość. Papiery przeznaczone do druku powinny posiadać włókna stosunkowo długie, tak aby były odporne na przedarcie. Na tym etapie dodaje się również substancje pomocnicze. Gotowa masa zostaje następnie bardzo mocno rozwodniona (prawie stukrotnie) i trafia na maszynę papierniczą, gdzie następuje formowanie jej we wstęgę, odwadnianie, prasowanie, suszenie i ewentualne uszlachetnianie powierzchni. Na maszynach papierniczych wyposażonych w jedno płaskie sito odsysanie wody następuje tylko z jednej strony. Powoduje to takie przemieszczenie i rozłożenie struktury masy, że gotowy papier wykazuje różnice jakościowe pomiędzy stronami. Strona sitowa staje się szorstka z powodu migracji do niej krótkich włókien i mniejszej ilości wypełniaczy, a przez to jest bardziej wsiąkliwa. Górna strona papieru tzw. filcowa jest natomiast bardziej gładka i mocniej zaklejona. Większość nowoczesnych maszyn jest jednak wyposażona w dwa sita, górne i dolne, tak że gotowy papier nie wykazuje różnic jakościowych pomiędzy stronami. Ważne dla właściwości papieru jest również właściwe suszenie wstęgi. Przegrzanie jej na pierwszym cylindrze suszącym może spowodować przyklejenie się papieru do powierzchni cylindra, a tym samym lekkie uniesienie włókien w momencie jego odrywania. Może to być przyczyną późniejszego zrywania powierzchni w trakcie procesu drukowania i skłonności do pylenia. Na maszynie papierniczej następuje również zaklejanie papieru i wygładzanie jego powierzchni. Papiery wygładzone maszynowo posiadają jednak relatywnie szorstką i matową powierzchnię. W celu nadania mu większej gładkości i uszlachetnienia przeprowadza się dodatkowe procesytakie jak satynowanie, kalandrowanie lub powlekanie. Najbardziej efektywnym zabiegiem uszlachetniania jest powlekanie papieru, czyli nakładaniena jego powierzchnię dodatkowych warstw. Składają się one najczęściej z pigmentów, np. kaolinu, węglanu wapnia oraz dodatkowych spoiw i środków pomocniczych w postaci wybielaczy, klejów lub skrobi. Proces powlekania ma na celu zwiększenie stopnia bieli, połysku ninieprzezroczystości papieru. Podnosi również odporność na zrywanie powierzchni, zapewnia lepszą charakterystykę drukowności i zmniejsza stopień chłonności. Papiery mogą być powlekane jedno- lub dwustronnie.Właściwy papier do drukowania arkuszowego powinien być dobrze zaklejony, posiadać wysoką wytrzymałość powierzchni na zrywanie, określoną odporność na wodę i zachowywać stabilność wymiarową podczas procesu produkcji. W trakcie procesu drukowania papier narażony jest na oddziaływanie rożnych obciążeń mechanicznych. Znajduje się również w stałym kontakcie z roztworem zwilżającym i przyjmuje pewną określoną ilość wody, w ekstremalnych warunkach nawet 25% ogólnie podawanej ilości. Powoduje to osłabienie jego struktury. Ponadto papier jest materiałem higroskopijnym, co spowodowane jest jego porowatością i strukturą kapilarną. Jeżeli powietrze otaczające stos arkuszy jest od niego bardziej wilgotne, to papier tę wilgoć pochłania, natomiast jeżeli jest bardziej suche, to papier swoją wilgoć oddaje. Może to prowadzić do powstawania rożnych deformacji arkuszy objawiających się w postaci pofalowania brzegów lub talerzowania, wybrzuszania w przypadku papierow powlekanych jednostronnie i zmiany ogólnej stabilności wymiarowej. Dlatego bardzo ważne jest, aby papier przed zadrukowaniem przechowywany był we właściwych warunkach klimatycznych. Zaleca się, aby temperatura na hali maszyn mieściła się w zakresie 18-20°C, a wilgotność powietrza utrzymywana była na poziomie 50-60%. Jeśli na hali maszyn i w magazynie nie jest możliwe zachowanie takich samych warunków, to papier przed zastosowaniem go do drukowania należy klimatyzować. Proces ten powinien być dostosowany do istniejących różnic temperatury i wilgotności. Papieru nie powinno odpakowywać się od razu z folii, ale należy rozciąć ją od dołu palety i pozwolić, aby stopniowo wyrównywał on swoje parametry. Przyjmuje się, że różnica temperatury pomiędzy stosem a otoczeniem wynosząca 10°C powoduje konieczność klimatyzowania papieru na hali maszyn przez ok. 24 godzin. Dla prawidłowego przebiegu procesu drukowania ważny jest także kierunek ułożenia włókien w papierze. Rozszerzalność powierzchni jest zawsze większa w kierunku prostopadłym do kierunku ich przebiegu i spowodowane jest to ich pęcznieniem pod wpływem wilgoci. Ułożenie włókien w arkuszu powinno być równoległe do długiego boku, tak, aby w sytuacji zmiany wymiarów papieru można było dokonać korekty na maszynie. Ostatnio coraz częściej do drukowania na maszynach wielokolorowych stosuje się również papier o ułożeniu włókien prostopadłym do dłuższego boku. Wynika to z faktu, że podczas jednokrotnego przejścia arkusza przez maszynę nie przyjmuje on tak dużych ilości środka zwilżającego, które mogłyby powodować deformację. Ponadto nie zostaje on wprowadzony do maszyny ponownie. Ułożenie włókien uwarunkowane jest oczywiście końcowym przeznaczeniem druków. Przy produkcji książek wymagane jest, aby układały się one równolegle do grzbietu, tak aby podczas falcowania i klejenia nie powodowały powstawania zmarszczeń. Jakość stosowanego do drukowania papieru jest bardzo ważnym parametrem odpowiedzialnym za właściwe odwzorowanie punktów rastrowych. Przy papierach powlekanych przyrost punktu rastrowego mieści się maksymalnie w granicach 10-20%. Na papierach naturalnych, niepowlekanych i o wadliwie wykończonej powierzchni nie można właściwie ich odtworzyć, stają się one nadmiernie powiększone, a struktura i krawędzie pozostają zawsze nierównomierne. Przyrost punktów na tego typu papierze dochodzi nawet do 25%, a na papierach gazetowych od 27 do 33%. Dlatego przy drukowaniu prac rastrowanych o wysokiej jakości wskazane jest stosowanie w miarę możliwości papierów powlekanych.
W zależności od gatunku papieru należy dobierać również właściwą liniaturę rastra:
- papier gładzony maszynowo - raster o maks. liniaturze 48 l/cm,
- papier satynowany - raster o maks. liniaturze 54 l/cm,
- papier powlekany maszynowo - raster o maks. liniaturze 60 l/cm,
- papier ilustracyjny lub papier powlekany metodą odlewu - raster o maks. liniaturze
80 l/cm,
- papier powlekany na wysoki połysk - raster o maks. liniaturze 120 l/cm.
Jakość powierzchni papieru ma również wpływ na właściwy dobór farb. Istotna jest przy tym charakterystyka wsiąkliwości papieru, która ma znaczenie dla mechanizmu utrwalania się farb. Do drukowania na papierach nie chłonnych należy używać farb schnących głownie oksydacyjnie, natomiast papiery o dużym stopniu wsiąkliwości wymagają stosowania farb utrwalających się głownie przez wsiąkanie. Należy również zwrócić uwagę na właściwą ciągliwość i lepkość stosowanych farb. Jeśli powierzchnia papieru jest nierównomierna i szorstka, to powoduje, że konieczna jest większa ilość farby do jej pełnego pokrycia i uzyskania równomiernej warstwy. Oznacza to nie tylko zwiększone zużycie farby, ale może być także przyczyną rożnych problemów w druku, związanych z obecnością na arkuszu dużej ilości farby takich jak odciąganie w stosie, opóźnione schnięcie itp.
W naszej pracowni drukarskiej stosujemy materiały drukarskie dopasowane do danej powierzchni reklamowej. Jesteśmy gotowi na każdą ewentualność. Zachęcamy do kontaktu i złożenia zamówienia na plakaty, ulotki, wizytówki i wiele innych firmowych druków.
Druk wizytówek - co powinieneś wiedzieć?
Wizytówki, które docenią Wrocław i cała Polska
Przywykliśmy do postrzegania wizytówek, jako kartoników w niewielkim rozmiarze opatrzonych prostą informacją. Tymczasem mogą to być naprawdę wyróżniające się nośniki reklamowe. Możliwości personalizacji jest sporo, począwszy od umieszczenia wypukłego nadruku po metalizowanie wizytówek czy nasycanie ich określonym zapachem. Dzięki temu zaprezentujesz siebie bądź swoją firmę w wyjątkowy sposób, który momentalnie odróżni Twoją wizytówkę od innych. Do wyboru mamy nie tylko formę wykonania, ale również rodzaj papieru i jego gramaturę. Wizytówka już samym materiałem, który wybierzesz, może oddawać charakter Twojej działalności - jeszcze zanim odbiorca zapozna się z treścią widoczną na kartoniku.
Wizytówki - Drukarnia - Wrocław
Jeśli potrzebna jest profesjonalna drukarnia wizytówek, Wrocław ma sporo do wyboru, jednak zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą, bo jest na czym oko zawiesić. Wizytówki przyjmują różne formy - od czysto informacyjnych kart z imieniem i nazwiskiem oraz danymi kontaktowymi do małych reklam usług czy miejsc. W naszej ofercie rozróżniamy dziesięć rodzajów wizytówek, z których każdy charakteryzuje się nieco odrębną specyfiką. Są to:
- Wizytówki standardowe - w dwóch powszechnie spotykanych formatach 50x90 mm oraz 55x85 mm.
- Wizytówki premium
- Wizytówki Pantone - drukowane na kredzie matowej 350 lub 400g w kolorach zgodnymi z barwą Pantone. Możliwy jest zadruk całej powierzchni bądź procentowej wartości koloru.
- Wizytówki ozdobne pantone - drukowane na wielu rodzajach wysokiej jakości papieru: Elfenbein Linen, Olin, Bianco Flash, Mona Lisa, Fuego Mat Natural, Star Dream, Splendorgel.
- Wizytówki ozdobne cmyk - drukowane na różnych typach papieru wysokiej jakości: Acquerello Nettuno Camoscio, Acquerello Nettuno Avorio, Constellation Snow Tela E08, Elfenbein Linen.
- Wizytówki zapachowe - mogą być nasycone zapachem: ananasa, anyżu, limonki, mięty pieprzowej, szafranu, świerku, żurawiny.
- Wizytówki druk wypukły - drukowane na kredzie matowej bądź błyszczącej.
- Wizytówki multiloft - grubsze niż standardowe o gramaturze 1080g z wkładem różnego koloru: czarny, czerwony, niebieski, zielony, żółty, pomarańczowy, pastelowy róż.
- Wizytówki specjalne - metalizowane bądź z magnesem.
- Wizytówki barwione - drukowane na papierze Plike w kolorach: ciemny granat, ciemny brąz, ciemna zieleń, ciemne bordo.
Trendy w projektowaniu wizytówek
Projektowanie wizytówek wraz z wydrukiem to niełatwe zadanie. Nie tylko należy wybrać szatę graficzną materiału reklamowego, ale także format czy papier oraz jego uszlachetnienie. Osoby i firmy podążające za nowoczesnymi trendami wybierają najczęściej dwa rozwiązania leżące na przeciwległych biegunach. Pierwszym z nich jest projekt wizytówki kreatywnej, czyli tej o wyróżniającym się designie z licznymi elementami artystycznymi i przyciągającymi uwagę. Podmiotom, którym zależy na podkreśleniu profesjonalizmu marki osobistej czy firmowego brandu polecane są wizytówki minimalistyczne i eleganckie, zwykle drukowane z wykorzystaniem wysokiej klasy materiału. To jednak nie wszystko!
Coraz częściej na wizytówkach pojawiają się zdjęcia, kody QR, a nawet perforowane wzory. Niektórzy wykorzystują również specjalne naklejki – tagi NFC. Dużym zainteresowaniem cieszą się też wizytówki drukowane na ekologicznym papierze. Czy warto zatem inwestować w niestandardowe materiały promocyjne? Odpowiedź brzmi: tak! Wybór nietuzinkowego projektu wizytówki może pomóc wyróżnić się spośród konkurencji. Zachęcamy do zamawiania np. wizytówek o nietypowym kształcie, wizytówek zapachowych lub drukowanych kolorami Pantone, w tym kolorami metalicznymi, odblaskowymi albo innymi niedostępnymi w standardowym druku z palety CMYK.
Twoja wizytówka może zaskoczyć odbiorcę wypukłymi elementami, a jeśli zależy Ci na czasie bez zbędnych efektów, wybierając Drukarnię KiD będziesz mógł zamówić druk ekspresowy wizytówek w formacie 90x50 mm lub 85x55 mm, na kredzie matowej lub błyszczącej.
Czym kierować się przy projektowaniu wizytówek?
Jeśli Twoja firma nie współpracuje z grafikami, warto cały proces projektowania wizytówki oddać w ręce naszych doświadczonych specjalistów. W naszej drukarni funkcjonuje Dział Graficzny, który wspiera klientów w personalizowaniu wydruków tak, by nie tylko były atrakcyjne wizualnie, ale także wytrzymałe i korzystne pod kątem finansowym. Jeśli chodzi o ogólne zasady, którymi warto kierować się przy projektowaniu wizytówek, należy:
- dobrać format wizytówki tak, aby najlepiej pasował do twojego biznesu lub osoby;
- wybrać czcionkę i kolorystykę spójną z twoim brandem lub logotypem, albo pasujące do twojej osobowości, specjalizacji i biznesu.;
- unikać przesadnej ilości informacji na wizytówce – lepiej skupić się na kilku podstawowych informacjach, które naprawdę przyciągną uwagę;
- zwrócić uwagę na jakość wydruku wizytówki – materiał powinien podkreślać prestiż firmy.
Postaw na ekologiczny druk wizytówek w naszej nowoczesnej drukarni!
Ekologiczny druk wizytówek cieszy się dużym zainteresowaniem. Polega on na produkcji materiałów reklamowych z papierów pochodzących z recyklingu. Możemy także zastosować ozdobny papier barwiony w masie z nadrukiem kolorem metalicznym Pantone, dzięki czemu unikniemy foliowania. Taki projekt zakomunikuje o tym, że bliska jest Ci filozofia zero waste! Warto podkreślać to, że firma dba o dobro naszej planety. W oczach klientów i kontrahentów odbierane jest to bardzo pozytywnie. Jeśli chcesz przygotować ekologiczne wizytówki, koniecznie zgłoś się do nas – przygotujemy dla Ciebie wyjątkowy ich model!
Drukarnia wizytówek we Wrocławiu – dlaczego warto wybrać Drukarnię KiD?
Szukasz drukarni wizytówek we Wrocławiu, która obsługuje również klientów z całej Polski w ramach współpracy zdalnej? Liczysz na atrakcyjne ceny, nowatorskie rozwiązania, design materiałów reklamowych zgodnych z obowiązującymi w marketingu trendami, a przy tym chcesz, by zamówione produkty dotarły do Ciebie szybko? Już dziś postaw na współpracę z Drukarnią KiD! Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie i kompleksowo, zapewniając pełne wsparcie i masę nietuzinkowych pomysłów. Wiemy, jak obsługiwać wymagających klientów, którzy chcą uczestniczyć w tworzeniu wizytówek, a także przyjmujemy zamówienia od firm, wolących powierzyć cały proces naszym specjalistom. Zapraszamy do współpracy!
Różnica pomiędzy przestrzenią kolorystyczną CMYK a RGB?
Czy zastanawiałeś się kiedyś jaka jest różnica pomiędzy przestrzenią kolorystyczną CMYK a RGB w druku? Czy ta różnica widoczna jest gołym okiem? Masz wątpliwości, która przestrzeń kolorystyczna jest odpowiednia dla Twojego projektu drukarskiego? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w dalszej części artykułu na temat różnicy między CMYK a RGB.
Dlaczego kolory na wydruku różnią się do kolorów w programie graficznym?
Z pewnością wielu z Was zastanawiało się, dlaczego wydruk często różni się od pierwowzoru projektu wykonanego w programie graficznym. Spore grono osób zdecydowanie winowajcę znalazłoby w postaci własnego, starego sprzętu. Jak się jednak okazuje, cała wina nie leży tylko i wyłącznie po stronie sprzętu, ale także wyboru palety kolorystycznej CMYK lub RGB. Ta permanentna sytuacja związana jest w kilkoma aspektami dostosowania drukarskiego. A mianowicie ekran komputera generuje zupełnie inne światło, przez co projekt różni się od gotowego wydruku na papierze. Fakt ten sprawia, że kolory w programie graficznym są bardziej wyraziste i nasycone od tych, które możemy podziwiać na wydruku. Warto jednak zaznaczyć, że nie jest to jedyny i podstawowy powód takich różnic w druku.
CMYK i RGB - czyli dwie podstawowe palety kolorów.
Jak się okazuje głównym powodem widocznych różnic między grafiką, a wydrukiem jest stosowanie różnych przestrzeni barw. Obecnie wyróżniamy dwie podstawowe przestrzenie kolorystyczne: RGB i CMYK.
RGB – czyli z angielska Red, Green, Blue – to paleta barw bazująca na trzech podstawowych kolorach, czyli czerwonym, zielonym i niebieskim. Pozostałe barwy uzyskujemy dzięki umiejętnemu wymieszaniu tych trzech podstawowych kolorów.
CMYK – po angielsku Cyan, Magenta, Yellow i Black – czyli paleta złożona z 4 podstawowych kolorów: błękitny, amarantowy, żółty i czarny. Przy wydrukach na wszystkich rodzajach urządzeń, używamy właśnie ten zbiór barw.
Jakie są podstawowe różnice pomiędzy przestrzenią kolorystyczną CMYK i RGB?
Pierwszą różnicą, która zauważalna jest po przeczytaniu opisu z powyższego akapitu, jest zupełnie inna baza kolorów, z których zbudowane są te przestrzenie barw. Kolejną różnicą jest kolor przestrzenią, jaki uzyskamy po nałożeniu na siebie wszystkich podstawowych barw. W przypadku RGB będzie to biały, natomiast w CMYK - kolor zbliżony do czerni.
Warto wiedzieć, że paletę barw RGB używamy w urządzeniach elektronicznych. Natomiast CMYK stosujemy w materiałach drukowanych. Stąd widoczne różnice. Pamiętajmy również, że ekran komputera posiada znacznie większą głębię. Wiąże się to z tym, że monitor emituje światło, a kartka papieru je pochłania.
Jak widać różnice pomiędzy przestrzenią kolorystyczną CMYK i RGB są znaczące. Mamy nadzieję, że nasz artykuł rozwiał wiele Twoich wątpliwości. Jeśli wciąż masz pytania, to skontaktuj się z nami śmiało. Nasi eksperci od druku czekają na Ciebie!
Druk wielkoformatowy - co powinieneś wiedzieć?
Druk wielkoformatowy, jest niczym innym jak cyfrowym drukiem, który wykorzystywany jest w celu otrzymania materiałów o bardzo wysokiej jakości. Tego typu wydruki realizuje się w przypadkach materiałów umieszczanych zarówno w środku, jak i na zewnątrz. Wobec czego nadaje on się świetnie w celach reklamowych lub informacyjnych Twojej firmy. Dużą zaletą jest też niemalże brak ograniczenia zarówno pod kątem wielkości jak i samego kształtu końcowego druku wielkoformatowego.
Wydruki wielkoformatowe produkuje się na odpowiednim materiale, który zostanie wybrany przez klienta, przy pomocy naszych specjalistów od druku. Właściwe dobranie materiału do druku w stosunku do miejsca, w którym baner będzie się prezentował, jest niezwykle ważne – mowa tutaj o trwałości i jakości nadruku. Możliwe jest wyprodukowanie na przykład baneru reklamowego na folii, papierze lub odpowiednim materiale banerowym – dzięki czemu powinien on się prezentować dobrze w każdych warunkach pogodowych i miejscowych.
Oczywiście druk wielkoformatowy, to nie tylko ogromne banery, umiejscowione przy drogach, tablicach czy elewacji budynków. Technologia ta umożliwia wykonanie nieco mniejszych rollup-ów, kasetonów czy potykaczy, które doskonale prezentować będą się wewnątrz budynków, podczas różnego rodzaju targów branżowych czy wydarzeń kulturalnych, jest to wspaniała wizytówka Twojej firmy w przestrzeni publicznej.
Solwent czy lateks – co wybrać?
Dla laika, który nie zna się dokładnie w kwestiach wydruków wielkoformatowych, może to być bardzo trudne pytanie i nie będzie znał na nie odpowiedzi. Zarówno druk solwentowy, jak i lateksowy dobrze nadają się na ekspozycję zewnętrzną, jednak różnią się one dokładnością wykonania i ceną druku.
Technika solwentowa jest niczym innym jak drukiem atramentowym na bazie rozpuszczalników organicznych. Dobrze sprawdza się podczas nadruków materiałów, na których atramenty wodne się nie przyjmują. Ten rodzaj realizacji jest niezwykle trwały, atrament wytrzymuje działanie wielu czynników – między innymi ultrafioletu i wytrzymuje nawet do kilku lat. Główną wadą solwentu jest mniejsza dokładność, niż w przypadku atramentów na bazie wody – nie stanowi to jednak problemu przy druku wielkoformatowym.
Technika lateksowa to z kolei dużo dokładniejsza i podobnie odporna na czynniki zewnętrzne technika druku na klasycznych lub nietypowych materiałach. Co ciekawe atramenty lateksowe uważa się za obecnie najbardziej ekologiczne, w porównaniu do solwentu lub eko-solwentu, dzięki wodnej bazie atramentu. W związku z tym, że w większej części składu znajduje się woda, tego typu nadruki należy jeszcze wysuszyć w temperaturze powyżej 100*C, w celu odparowania wody. Wadą tej techniki jest cena - niestety, ale ekologiczne rozwiązanie jest także droższe w perspektywie druku solwentowego.
W wyborze odpowiedniego rodzaju techniki pomogą specjaliści Drukarni KiD, którzy doskonale znają się na swoim fachu. Szczególnie że często drukarnie wielkoformatowe mają bardzo dużą rozbieżność cenową w porównaniu do jakości wydruku. Wrocławska drukarnia oferuje nie tylko świetną jakość wydruku, ale także bardzo konkurencyjną cenę. Wszystkich potrzebnych informacji mogą Państwo szukać na stronie oraz w bezpośrednim kontakcie z firmą drukarską.
Przykłady zastosowań druku wielkoformatowego
Druk wielkoformatowy wykorzystywany jest przede wszystkim w świecie reklam. Lista jego zastosowań jest długa i ściśle wiąże się z formatami nośników reklamowych, miejscem ich użycia oraz materiałem zadruku. Druk wielkoformatowy stosuje się m.in. przy tworzeniu:
- bilbordów,
- banerów,
- flag firmowych,
- flag do winderów,
- ścianek tekstylnych,
- roll-up’ów,
- folii reklamowych,
- papierów samoprzylepnych różnego zastosowania,
- fototapet,
- wielkoformatowych obrazów,
- plakatów w dużym formacie,
- innych rodzajów reklam w dużym formacie,
- elementów dekoracyjnych wnętrz wedle indywidualnych projektów.
Dodać warto, że druk wielkoformatowy może być jedno lub dwustronny, kolorowy lub czarno-biały, a także wykonywany na papierze o różnej gramaturze i z różnymi powłokami uszlachetniającymi. Oferta Drukarni KiD obejmuje zatem różne rodzaje materiałów i opcji personalizacji. Klienci wybierają między wieloma rodzajami papieru, tkanin czy materiałów PVC. Nasz dział graficzny pomaga przy tworzeniu efektownych grafik.
Druk wielkoformatowy a zintegrowane kampanie reklamowe
Wybierając reklamę w formie druku wielkoformatowego, warto zastanowić się nad zintegrowaną kampanią marketingową, która pozwoli na zintensyfikowanie planowanego efektu. O czym mowa? Przede wszystkim o zwiększeniu zasięgu reklamy, która stworzy spójny przekaz nie tylko w przestrzeni miejskiej, ale także w Internecie! Druk wielkoformatowy od lat wykorzystywany jest przez duże marki do tworzenia zapadających w pamięć treści, które zachęcają również do śledzenia kampanii w mediach społecznościowych.
Wielkoformatowy bilbord to zatem fundament dla wielu kolejnych reklam firmy, które umożliwią promowanie usług/produktów, zwiększanie świadomości konsumentów czy budowanie wizerunku marki. Jeśli nie wiesz, jak zintegrować swoją kampanię reklamową z nośnikami opartymi o druk wielkoformatowy, zgłoś się do naszych specjalistów. Nasz dział graficzny wie, jak stworzyć chwytliwą szatę graficzną: tę przyciągającą wzrok odbiorców czy nawet angażującą ich i zachęcającą do określonej aktywności!
Projektowanie reklam a druk wielkoformatowy
Druk wielkoformatowy pozwala na stworzenie wyjątkowych reklam. Aby zmaksymalizować wyniki, należy jednak w odpowiedni sposób je zaprojektować, w czym pomogą Ci eksperci z działu graficznego Drukarni KiD! Wiemy, jak opracowywać reklamy wielkoformatowe, by we właściwy sposób wykorzystać potencjał ich skali. Dużą uwagę skupiamy na szacie graficznej oraz kolorystce, które mogą sprawić, iż Twoja reklama stanie się nie tylko zauważalna, ale silnie oddziałowująca na świadomość oraz podświadomość odbiorców.
Projektujemy również reklamy wielkoformatowe, w tym bilbordy tak, aby były czytelne i skupiały wzrok nawet z daleka. Efektywne elementy graficzne, wyraziste czcionki, kreatywność i zabawa konwencją – to uniwersalny klucz, o którym warto pamiętać! Niebywale ważna jest też jakość: druk wielkoformatowy realizowany przez Drukarnię KiD to gwarancja doskonałej rozdzielczość, wysokiego nasycenia kolorów oraz ich głębi.
Jaka rozdzielczość zdjęcia do druku wielkoformatowego?
Jeśli jesteś zainteresowany drukiem wielkoformatowym, zapraszamy Cię do naszej drukarni we Wrocławiu! Obsługujemy także klientów online, gwarantując wsparcie przy przygotowaniu pliku do wydruku. Najważniejsze jest jednak to, by dostarczyć do drukarni materiały o rozdzielczości 100 DPI (np. dla bilbordów rekomenduje się plik z materiałami w rozdzielczości 50 DPI). Upewnić należy się też, czy obraz jest wystarczająco ostry – pozwoli to uniknąć rozmycia na wydruku wielkoformatowym.
Koszt druku wielkoformatowego
Koszt druku wielkoformatowego zależy od kilku czynników. Zaliczyć można do nich rodzaj materiału i samej reklamy, złożoność projektu graficznego i ilość jego elementów. Warto podkreślić, iż inna cena zostanie przygotowana dla flag do winderów i folii reklamowych, a inna dla bilbordów, roll-up’ów czy banerów. Wycena zależy też od formatu, czyli m2 zadruku.
Zainteresowanych klientów zapraszamy na konsultacje – w kilka minut przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę druku wielkoformatowego, a przy większych zamówieniach zapewnimy atrakcyjne rabaty! Chcesz poznać szczegóły, zadzwoń już teraz.